برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 67
کل بازدید : 2470224
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

 

آیا شما دیگر توان مقابله با استرس‌های ناشی از فشار کار را ندارید؟ آیا عدم تمرکز شما را از تمرکز بر اهداف خود دور نموده است؟ آیا در موقعیت بدی گیر کرده‌اید و دچار استرس هستید؟ هدفون خود را بردارید و با استفاده از ده سایتی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم کمی خونسردی و آرامش را در محیط کار و منزل خود ایجاد نمایید.

1- سایت Do Nothing For 2 Minutes

بله، این همان چیزی است که در طول این دو دقیقه از شما می‌خواهیم. هیچ کاری نکن. فقط به راحتی بنشینید، به صفحه نمایش نگاه کنید و به صدای دلنشین امواج گوش بسپارید. آیا شما هم می‌توانید بدون دست زدن به صفحه کلید و موس درجای خود بنشینید؟ خودتان امتحان کنید! من در اولین بار شکست خوردم!!

1-donothingfor2min-1024x484

2- سایت Calm

سایت calm.com هم شما را در ساکت بودن و بدون حرکت نشستن به چالش می‌کشد. جدای از این شما را به انجام مراقبه همراه با شنیدن موسیقی آرامش بخش و دوری از محیط گیج کننده و پر استرس اطراف دعوت می‌کند.

صدای امواج آرام، صدای زمینه طبیعت و آبشارها و بسیاری از صداهای آرامش بخش را انتخاب کنید و از آن‌ها بهره ببرید؛ و چه چیزی بهتر از اینکه بتوانید دقایقی را با آرامش سپری کنید. در ضمن نرم افزار آیفون این سایت را هم می‌توانید به صورت رایگان دریافت نمایید.

2-calm2-1024x491

3- سایت SimplyNoise

در این سایت از سه رنگ سفید، صورتی و قهوه ایی استفاده می‌شود. فقط کافی است یک رنگ را انتخاب کنید و سپس به راحتی نشسته و از صدای پخش شده استفاده کنید. من به شما برای انجام کارهای نیازمند تمرکز و خلاقانه استفاده از صداهای سفید و صورتی را توصیه می‌کنم. صدای سفید با تولید صدا در فرکانس‌ها بالا و جلوگیری از صداهای مزاحم بهترین گزینه برای زمان‌های مطالعه و نوشتن است. صدای صورتی با ترکیب فرکانس‌های بالا و پایین تأثیر بسیاری در حفظ انرژی و کاهش استرس در شما دارد.

3-simplynoise2

4- سایت SimplyRain

این سایت هم متعلق است به سایت SimplyNoise و به همان سادگی برای شما انواع صدای باران را تولید می‌کند. شما با استفاده از گوی آبی رنگ می‌توانید شدت باران را تنظیم و با دستگیره کشویی فلزی حجم آن را تنظیم کنید. این سایت با استفاده از الگوریتم‌های مختلف می‌تواند برای شما یک طوفان تصادفی را ایجاد نماید.

4simplyrain

5- سایت Rainy Mood

این سایت یکی از گزینه های مورد علاقه من است و با انتخاب شعار بسیار زیبای «باران همه چیز را بهتر می‌کند» به زیبایی هر چه تمام‌تر حس خوب باران و بارش را منتقل می‌کند. در ضمن امکان نصب برنامه موبایل آن برای آیفون و آندروید وجود دارد.

5-rainymood

6- سایت Coffitivity

شما ممکن است هر روز نتوانید به کافی‌شاپ بروید، اما با این سایت می‌توانید آن محیط را به روی میز کار و منزل خود بیاورید و قهوه و کافه خود را با شنیدن صدای واقعی محیط کافی‌شاپ ها نوش جان کنید.

6-coffitivity-1024x473

7- سایت naturesoundsfor.me

با سایت naturesoundsfor.me شما می‌توانید چهار صدای مختلف را باهم ترکیب کنید. شما می‌توانید طیف گسترده ایی از صداها را مانند : طبل‌های قبیله ای، حیوانات، آتش بازی، ضربان قلب و بسیاری دیگر را انتخاب و ترکیب کنید. من توانستم با میل و سلیقه خود با ترکیب صداهای طبل‌های ساحلی، مرغ دریایی و خنده بچه های زنگ بسیار زیبایی برای موبایل خودم بسازم. شما هم می‌توانید شروع کنید!! همچنین می‌توانید پس از ساخت ترکیب مورد نظر خودتان آن را دانلود کنید.

7-naturesoundsforme-1024x632

8- سایت Focus@Will

سایت فوق‌العاده ایی است! با استفاده از توالی و ترکیب موسیقی‌های بدون کلام توجه شما را در زمان‌های خواندن، نوشتن و مطالعه تا 400 درصد افزایش داده و دیگر آنکه استفاده 20 تا 30 دقیقه آن یک چرخه بهره‌وری 100 دقیقه برای شما فراهم می‌آورد. یعنی فعالیت 20 دقیقه به همراه این موسیقی اثر 100 دقیقه بدون آن را دارد.

جریان موسیقی به گونه ایی است که پس زمینه توجه و آگاهی شما را درگیر کرده و اثر مخربی بر بخش خودآگاه شما نخواهد داشت. امتحان کنید!! واقعاً کار می‌کند.

8-focusatwill-1024x493

9- سایت Get Work Done Music

این سایت بسیار مناسب زمان‌هایی است که کار خود را به اتمام رسانده و نیاز به یک موسیقی انرژی بخش برای ادامه دادن کار و فعالیت خود هستید. موسیقی‌های پخش شده از سایت محبوب Soundcloud گرفته می‌شوند. استفاده از آن آسان است و دکمه های کمی برای کنترل دارد.

9-getworkdonemusic

10- سایت Teamviz

البته در این سایت هیچ موسیقی پخش نمی‌شود! نرم افزار Teamviz یکی از بهترین نرم افزار های بهره‌وری فردی است. این نرم افزار دقیقاً همانند یک تایمر عمل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد کار و فعالیت‌های خود را به قطعه های 30 دقیقه ایی تقسیم کنید که هر قطعه شامل 25 دقیقه فعالیت و 5 دقیقه استراحت است. در زمان استراحت و برای دور ماندن از ایمیل‌ها و پیام‌های رسانه های اجتماعی می‌توانید از سایت‌های معرفی شده در بالا استفاده نمایید.

10-teamviz2-1024x452

این نرم افزار مربوط به یکی از تکنیک‌های بسیار معروف در حوزه بهره‌وری فردی و مدیریت زمان است که توسط آقای دیوید آلن طراحی شده و در دنیا با نام Getting Things Done (GTD) شناخته می‌شود. (در پست‌های بعدی بیشتر به این تکنیک مدیریت زمان خواهیم پرداخت).

با آرزوی روزهایی خوش برای شما یاران و همراهان دگرش.

منبع : lifehack.org

 

 


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام